Gisteren zijn vier van onze klassen naar Amsterdam geweest. Dat betekende: de Nachtwacht bewonderen in het Rijksmuseum, bijkomen tijdens een boottochtje en héél veel foto’s maken in het Youseum. Swipe ➡️ voor de foto’s.
Gisteren zijn vier v…
In memoriam: Roisin Rosenthal
Met diep verdriet nemen wij afscheid van onze leerling Roisin Rosenthal, die op vrijdag…
Lees meerZit jij in 4-havo of…
???? Zit jij in 4-havo of 5-vwo? Je kunt je nog aanmelden bij mevrouw…
Lees meer




