Ze zijn lekker bezig, onze leerlingen in de kunstlessen! Zo werden er in klas 3HB expressionistische portretten gemaakt en in klas 2AG wordt gewerkt aan het tekenen met perspectief (swipe ➡️).
Ze zijn lekker bezig…
In memoriam: Roisin Rosenthal
Met diep verdriet nemen wij afscheid van onze leerling Roisin Rosenthal, die op vrijdag…
Lees meerZit jij in 4-havo of…
???? Zit jij in 4-havo of 5-vwo? Je kunt je nog aanmelden bij mevrouw…
Lees meer




