Zeventig leerlingen uit verschillende klassen zijn in periode 1 alle lessen op school geweest! Zij zijn allemaal in het zonnetje gezet én kregen dit doosje chocolade. Ga jij er ook voor in periode 2?
Zeventig leerlingen …
In memoriam: Roisin Rosenthal
Met diep verdriet nemen wij afscheid van onze leerling Roisin Rosenthal, die op vrijdag…
Lees meerZit jij in 4-havo of…
???? Zit jij in 4-havo of 5-vwo? Je kunt je nog aanmelden bij mevrouw…
Lees meer




